.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضایی:با دعوی حقوق مردم پیگیری نمی شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هرگز نباید با تخریب دیگران به فکر رسیدن به قدرت باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی " شوشان " دکتر محسن رضایی در حاشیه دیدار با سران عشایر عرب خوزستان تصریح کرد: کسانی که این راه را انتخاب کرده اند و می خواهند با انتقاد و تخریب دیگران به قدرت مورد نظر خود برسند، عاقبت خوشی در انتظارشان نخواهد بود.

وی با تجلیل از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: در انتخابات دهم توانستیم به لطف پروردگار، تکلیف خود را آنطور که خدا می خواست ادا کنیم.

رضایی گفت: اگر چه در انتخابات دهم نتوانستم آرای لازم را برای تصدی ریاست جمهوری کسب کنم، اما این فرع مساله است و مساله مهم احساس خطری بود که از همان ابتدای ورود به عرصه انتخابات برای کشور احساس می کردم و اگر این احساس نبود هرگز وارد صحنه انتخابات نمی شدم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در زمان انتخابات بارها این جمله را گفتم که اگر وضع کنونی مملکت به همین منوال پیش رود ناخودآگاه به سمت پرتگاه خواهیم رفت. ضمن اینکه سپردن کشور بدست اصلاح طلبان نیز نوعی شکست برای ملت بود.

دکتر محسن رضایی تصریح کرد: اگر بنده سکان ریاست جمهوری را به عهده می گرفتم، با تحقق برنامه ها و سیاستهای اقتصادی که سالهای سال روی آنها فکر کرده بودم می توانستم بهبود وضع کنونی را برای کشور به ارمغان بیاورم.

وی در تشریح برخی مشکلات و معضلات کنونی کشور گفت: در مناظرات انتخاباتی بارها به معضل بیکاری در کشور اشاره کردم و به رقیب انتخاباتی خود نیز گوشزد کردم که نرخ بیکاری در کشور بیش از 12 درصد است.

وی در ادامه افزود: تمام برنامه ها و طرح هایی را که در مناظرات تلویزیونی ارائه دادم را می توانم عملی کنم. من اگر از بیکاری صحبت کردم چون راه حل کاهش نرخ آن را می دانستم، من اگر از نرخ بالای تورم گلایه داشتم چون راه حل کنترل تورم را به خوبی می دانم.

به گزارش شوشان، دکتر محسن رضایی که در جمع سران عشایر عرب خوزستان سخن می گفت اظهار داشت: اگر چه در انتخابات دهم نتوانستم آرای مورد نیاز را کسب کنم اما حکمتی در این انتخابات نهفته بود که توانستیم به واسطه آن به چند دستاورد جدید برسیم.

وی در تبیین دستاوردهای انتخابات دهم گفت: در این انتخابات توانستیم چهره جدیدی را از مردم خوزستان به نمایش بگذاریم و ثابت کردیم که خوزستانی ها علاوه بر اینکه مرد جنگ هستند، مرد سیاست و اداره مملکت نیز می باشند. اگر کشور تا دیروز به عشایر عرب و بختیاری خوزستان به عنوان مردم تفنگ بدست یاد می کرد از این پس خواهند گفت که در بین مردم خوزستان، افرادی سیاست مدار و توانا به اداره کشور وجود دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی ها و گفته های صدا و سیما، برنده واقعی در تمام مناظرات انتخاباتی بنده بوده ام.

رضایی گفت: در انتخابات دهم ثابت کردیم که با اخلاق، متانت و رعایت تقوی می توان در انتخابات حضور پیدا کرد و بر روی مردم اثر گذاشت. برخی رقبا در مناظرات سعی در عصبانی کردن من را داشتند ولی با کمک خدا توانستم صبر و حوصله خود را حفظ کنم.

وی تصریح کرد: اگر سیاست فاقد اخلاق و ارزش باشد نمی توان به مردم خدمت کرد. اخلاق، ادب و تواضع از ویژگی هایی بود که توانستم در مناظرات تلویزیونی آنها را با خود به یدک بکشم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مثبت من در انتخابات و در مناظرات تلویزیونی، ارائه برنامه و راهکارهای توسعه کشور بود. تحقق و اجرای برخی از این برنامه ها را اکنون در دولت دهم شاهد هستیم. از آنجایی که هدف من خدمت به مردم است لذا هر رئیس جمهوری که بتواند برنامه های من را اجرایی کند از او حمایت می کنم.

دکتر محسن رضایی گفت: اگر چه علاقمندم مساله خدمت سربازی را برای آقایون حل کنم اما متاسفانه تا به امروز پیگیری های مجلس در این خصوص به نتیجه نرسیده است. بنده برای عملی شدن این طرح به تلاش خود ادامه خواهم داد.

وی حوادث پس از انتخابات دهم را یک آزمایش بزرگ خواند و گفت: جا دارد از تمام کسانی که به من رای دادند و پس از انتخابات بخاطر امنیت نظام، دندان روی جگر گذاشته و صبر و تحمل به خرج دادند تشکر و قدردانی کنم.

رضایی جدا نشدن از نظام و رهبری را رمز موفقیت افراد دانست و گفت: تجربه ثابت کرده که در کنار رهبر و نظام بودن باعث می شود که بتوان بیشتر برای ملت و نظام خدمت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شوشان، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به اینکه با اتکا به وحدت و برادری می توان بیشتر به مردم خدمت صادقانه کرد گفت: با دعوی و درگیری هرگز نمی توان حقوق مردم را پیگیری کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.811 seconds.